Potrzebujesz pomocy z usługą bankowości elektronicznej, zadzwoń:
(+48) 800 888 888 dla połączeń krajowych, połączenie bezpłatne lub (+48) 61 647 28 46 dla połączeń komórkowych oraz z zagranicy (opłata za połączenie zgodnie z taryfą danego operatora).
Call Center dostępne w dni robocze 8:00 - 22:00.
Możesz wystąpić o wsparcie dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w ramach uruchomionego przez rząd programu Tarczy Antykryzysowej, obsługiwanego przez nasz Bank.
Ważne! Kwalifikacje wniosków i wypłaty subwencji będą obsługiwane są wyłącznie za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.
Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR,
zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa w Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to: